Monday, April 21, 2014

incili bohça modeli

Merhaba degerli site ziyaretcilerimiz. Bugunku yayinimiz incili bohça modeli.


Nişanlarda yüzükler artık tepsilerde değil böyle süslü nişan yastıklarında getirilmeye başlandı. Bence yenilik iyidir. Bu yastığı artık kadrolu ziyaretçim olan Dimple için diktim, kendisi hayırlısıyla bu hafta nişanlanıyormuş..ALLAH(cc) hayırlı ve mutlu bir evlilik nasip etsin kardeşim, güle güle kullan.



Yastığı saten kumaştan diktim , kenarına aynı kumaştan şerit diktim, ortadan bağlayıp üzerine saten geniş kurdeleden güller yaptım ve monte ettim, incilerle süsledim, kenarlarınada ince hazır dantel geçirdim.



Nişan sandığı modeli için tıklayın.



incili bohca modeli 1




incili bohca modeli 2



Bu konu hakkinda daha cok bilgi bulabileceginiz faydali bir internet kaynagi : yarım inçilerden havlular

No comments:

Post a Comment