Wednesday, April 23, 2014

İMAM SARIĞI PASTASI



imam sari i pastasi 1








imam sari i pastasi 2



imam sari i pastasi 3



imam sari i pastasi 4
Bu pastayı o kadar çok blogda gördüm ki herhalde bunu yapmayan bloğu kapatacaklar diye korktum hemen yapmalıyım dedim:))))  Şaka bir yana demek ki güzel oluyor herkes yapıyor diye düşündüm ve denedim. Ben tarifi UMUTSEPETİM den aldım,biz beğendik yapacaklara kolay gelsin...

MALZEMELER:


  • 4 Yumurta  

  • 1 bardak toz şeker  

  • 1 su bardağı un 

  • 1/2 pk kabartma tozu

  • 1 pk vanilya  

  • yarım çay bardağı süt  

  • 3 kaşık su   

  • 2 kaşık kakao


  • KREMASI:   




  • 3 su bardağı süt

  • 1,5 çorba kaşığı un

  • 1 çorba kaşığı nişasta

  • Yarım su bardağı toz şeker

  • 1 yumurta sarısı

  • 1 paket vanilya  

ÜZERİ İÇİN:  




  • HİNDİSTAN CEVİZİ  


  • ÇİKOLATA veya çikolata sos 




YAPILIŞI:   



  • kek hamurunu çırpıp yağlı kağıt serilmiş dikdörtgen borcamda 180 derecede 20 dk pişirdim.  

  • kek pişerken krema malzemelerini tencereye koyup pişirip soğumaya bırakın. 

  • pişen keki bir süre soğutup ağzı geniş bir çay bardağı ile kesin 24 tane çıktı  

  • 1 tanesini elinize alıp kremadan sürüp 2. katı kapatın kenarlarına da kremadan sürüp hindistan cevizine bulayın toplam 12 adet pastamız oldu  

  • üzerine çikolata eritebilirsiniz, bende çikolata sosu vardı onu sürdüm, 1-2 saat dolapta dinlendirdikten sonra servis yapabilirsiniz.




No comments:

Post a Comment