Tuesday, April 8, 2014

Cook'la Aşk Mutfakta Pişer


Zaman ne çabuk geçiyor.

Geçtiğimiz hafta Cook ile EKS mutfak akademisinde bir etkinlikteydik.

PudraTozu ile iş bölümü yaptık, bir ocağı paylaştık, o soğanları soydu ben doğradım, o kızarttı ben karıştırdım derken karşılıklı oturup yemeğimizi yedik.

Beni de davet ettiğin için teşekkür ederim arkadaşım ^.^


cook la ask mutfakta piser 1


Şefimiz ve mutfağımız.

Yemeklerimiz Fransız usulu soğan çorbası, birşey yatağında biftek (ne kadar bilgiliyim) ve tatlımız elmalı bir şey.

Instagram hesabımdan paylaşmıştım tekrar paylaşmayayım.

Yemeklerimiz oldukça güzeldi, özellikle soğan çorbasına bayıldım!

Bunlarda etkinlik sonra Cook'un hediyeleri. Her mutfağın vazgeçilmezi ^.^


cook la ask mutfakta piser 2



cook la ask mutfakta piser 3





cook la ask mutfakta piser 4


Fotoğrafları düzenlemeye fırsatım olmadı, sorry >.<

Yeni etkinliklerde görüşmek üzere..

Aşkla pişsin yemekler.

No comments:

Post a Comment