Tuesday, November 12, 2013

erkeklerin ağzına sıçayım, onlardan bana bi bok olacağı yok


Bu aralar canım şiddetli bir şekilde herhangi bir kadının saçlarını taramak, gözlerinin içine uzun uzun bakmak, aniden dudaklarına yapışıp kanatırcasına ısıra ısıra öpmek, doya doya sevmek, sarmak ve en sonunda da sikmek istiyor.

Onunla beraber;  içinde cinsel içerikli şeylerin de olduğu aptal aptal olaylara kalkışmak istiyorum. Gece yarılarına kadar sokaklarda dolaşıp, çişim geldiğinde kuytu bir köşeye kaçıp işerken o da yanıma gelsin ve pipimi tutup beni işetirken, dudağımdan da masumca öpsün. Çişim bitse bile; pipimi de dudaklarımı da hiç bırakmasın. Hâlâ çişim varmış gibi öpüşmeye devam edelim istiyorum.


erkeklerin agzina sicayim onlardan bana bi bok olacagi yok 1
Sonra masumca bıraksın dudaklarımı, fermuarımı kapatsın "hadi gel, gidip denize girelim" desin. Gecenin bi yarısı her hangi bir yerde üzerimizdekileri çıkarıp denize girelim. Soğuk suyun içinde üşürken, ona "üşüdün mü?" dediğimde, yalan söylediğini saklamayarak "hayır" desin. Gözlerimin içine büyük bir sıcaklıkla bakıp onu dudağının orta yerinden hafifçe öpeyim.

Başkası yapsa asla gülmeyeceğim aptalca espriler yapsın bana ve ben dünyanın en komik esprisiymiş  gibi anıra anıra güleyim istiyorum.

Küçük narin ellerinden tutup sokaklarda saatlerce çekiştire çekiştire gezinmek istiyorum. Sonra yoruldum desin ve hemen bulduğumuz ilk köşeye oturup kalabalığı izleyelim, gelen geçen çiftlerin giyindiklerinin renk uyumlarına bakalım. Birbirlerinin ellerini tutuşlarını yorumlayalım, mimiklerindeki gizli mesajları birbirimize anlatalım istiyorum

Bu aralar canım şiddetli bir şekilde her hangi bir kadının hayatına girip bir müddet orda sesli veya sessizce kalmak istiyor. Bedenimi de ruhumu da bir müddet kadınlar teslim alsın istiyorum. Bakalım erkeklerle olmayan aşk mevzularında, kadınlarla ne bok oluyor.

Gerçi kadın erkek hepimizin aynı bok olduğunu biliyorum, ama işte insan mutlu olmak adına her şeyi denemek istiyor be. Çünkü bu ara; sanki duygusal anlamda hep erkeklere odaklandığım için ve aşkı sadece bir erkekle aradığım için;  gerçek aşkı mı kaçırıyor muşum gibi hissediyorum. Belki de aşık olacağım kişi bir erkek değildir, bir kadındır. İşte bu ara hep bunu ve bir çift memeyi düşünüyorum.


Tweet

No comments:

Post a Comment