Friday, March 7, 2014

uzun sal modeli

Merhabalar sevgili web sitesi okurlarimiz. Yogun talep aldigimiz icin sizlere bugün uzun sal modeli yazisini yayinlamaya karar verdik.

     Bugün o çok sevdiğim pembe şalımı ilk kez bağladım. Acemiliğim için şimdiden kusura bakmayın. Resimlerle aşama aşama göstermeye çalışacağım inşallah :)











uzun sal modeli 1

Önce şalın ön kısmını bu şekilde katlıyoruz.












uzun sal modeli 2

Toplu iğneliğimizi de yanımıza alıyoruz. Toplu iğnenin hikayesini buradan okuyabilirsiniz.












uzun sal modeli 3

Katlayınca kenarlardan kaymasın diye uçlarını toplu iğneyle tutturdum :) Acemilik işte...












uzun sal modeli 4

Önce başımın üst kısmı havada durması için elimle ayarlama yapmaya çalıştım.  Şalın iki ucu da aynı uzunlukta bırakılarak.












uzun sal modeli 5

Sonra iğneyle orayı havaya kaldırıp tutturdum.












uzun sal modeli 6

Her iki yandan da bu şekilde alarak ortada çenemin altında birleştirdim.



uzun sal modeli 7












uzun sal modeli 8

Böyle kancalı iğneyle tutturdum.












uzun sal modeli 9

Sonra iki yanını da bu şekilde iğneliyoruz ki, dışarda rahat edelim. Yoksa kayar ve bozulur.












uzun sal modeli 10

Resimdeki gibi yandan elimizle uygun bir yer tespit edip, şalı yandan boğazın altından geçirerek, başımızın üstünden biraz aşağıda iğneliyoruz. (Arkası aşağıdaki resimde görüldüğü gibi oluyor.)



uzun sal modeli 11



uzun sal modeli 12












uzun sal modeli 13

Önde kalan fazla kısmını içime giydiğim bluza iğneyle tutturuyorum. Böylelikle püsküllerin diğer kısmı da önden görünüyor.












uzun sal modeli 14

Çenemizin altından böyle iğne görünmeyecek şekilde geçiriyoruz.












uzun sal modeli 15

Bu kelebeği hatırlayan var mı? Gömleğime ben tasarlamıştım. Bununla ilgili yazımı Tıklayarak okuyabilirsiniz.


Diğer şal bağlama modellerim için tıklayın.
        Bu Şalımın Kombini için TIKLAYIN


FACEBOOK HESABIM İÇİN TIKLAYIN


TWİTTER HESABIM İÇİN TIKLAYIN


İNSTAGRAM HESABIM İÇİN TIKLAYIN




Bu yazi ile alakali daha fazla yazi inceleyebileceginiz onerdigimiz bir site : el örgüsü dikdörtgen şal modelleri

No comments:

Post a Comment